Vállalkozás fejlesztési portál
Portálunkon mindent megtalál, ami vállalkozása fejlesztéséhez szükséges lehet: marketing tanácsok, pénz pályázat vagy hitel alapon, ISO 9001, ISO 14001 és egyéb vállatirányítási rendszerek! A portált a vállalkozások fejlesztésében járatos cégek hozták létre, azért, hogy szembe tudj menni a nehéz gazdasági helyzet okozta széllel.
Cukorbeteg hírek
A kakaó enyhítheti a cukorbetegség szövődményeit: a flavanolok jótékony hatásai
Talán meglepő, de a kakaó hamarosan felkerülhet a szív- és érrendszeri betegségek megelőzésére ajánlott élelmiszerek listájára: egy új, átfogó vizsgálat eredményei szerint a flavanolokban gazdag kakaóital - a meghatározott mennyiségben történő fogyasztás esetén - kifejezetten jót tesz a diabéteszes betegek ereinek.
A kakaó enyhítheti a cukorbetegség szövődményeit: a flavanolok jótékony hatásaiKutatás: Az ekcéma kialakulásának egyik rizikófaktora
Nagyobb az ekcéma kialakulásának kockázata azoknál a gyerekeknél, akik korán kerülnek közösségbe azokhoz képest, akik ezeket az éveket még otthoni környezetben töltik - állapították meg német kutatók.
Kutatás: Az ekcéma kialakulásának egyik rizikófaktoraA cukorbetegség nevetéssel is kezelhető
Az amerikai Loma Linda Egyetem kutatói új vizsgálatukban kimutatták, hogy a cukorbetegek hagyományos gyógyszeres kezelése mellett alkalmazott "nevetésterápia" előnyös és valóban mérhető élettani változásokat idéz elő a páciensek szervezetében. A csak gyógyszerekkel kezelt és az emellett még humoros videókat is rendszeresen megtekintő csoport tagjai között érzékelhető különbségeket tapasztaltak a stressz, illetve a gyulladásos folyamatok súlyosságát jelző...
A cukorbetegség nevetéssel is kezelhető12 tanács a dohányzás csökkentésére
Az elszívott cigarettamennyiség csökkentése bár nem lehet végleges cél, hiszen az a teljes leszokás lenne, mégis több mint a semmi. Ha úgy érzi még nem áll készen a teljes leállásra, a mennyiségi változtatás lehet a jó irány. A cigarettamennyiség csökkentése esetén legyen szigorú, következetesen tartsa számon az elfüstölt szálakat és törekedjen a folyamatos előrelépésre. Pontosan kövesse a dohányzási szokásait, ha automatikusan gyűjt rá sokkal nehezebb...
12 tanács a dohányzás csökkentéséreA diabétesz kezelésében is segít a tesztoszteron
Egy új kutatás szerint a férfi nemi hormon, a tesztoszteron javíthatja a cukorbetegség tüneteit. Magyarországon körülbelül félmillió cukorbeteg él, 90 százalékuk a helytelen táplálkozással és a mozgásszegény életmóddal összefüggő II-es típusú diabéteszben szenved, a cukorbeteg férfiak 40 százalékánál pedig a tesztoszteronszint is alacsony.
A diabétesz kezelésében is segít a tesztoszteronA szoptatás csökkentheti a diabétesz kialakulásának kockázatát
Azoknál a középkorú nőknél, akik szoptatták csecsemőiket, kisebb valószínűséggel alakult ki 2-es típusú, felnőttkori diabétesz, állapították meg ausztrál kutatók.
A szoptatás csökkentheti a diabétesz kialakulásának kockázatátFelére csökkenti a diabétesz kockázatát a sok D-vitamin
Felére csökkenti a cukorbetegség kockázatát a sok D-vitamin; brit vizsgálatok szerint a szívbetegségek veszélye is harmadával csökkent.
Felére csökkenti a diabétesz kockázatát a sok D-vitaminFény derült az I-es típusú diabétesz működésének genetikai titkára
Pontosan mi is a kapcsolat egyes öröklött génváltozatok és az 1-es típusú diabétesz között? A 40 éves rejtély újonnan feltárt molekuláris részletei választ adnak az 1-es típusú diabétesszel és más autoimmun kórképekkel kapcsolatos kérdésekre. Ennek eredményeképpen hatékonyabb kezelési módok jöhetnek létre.
Fény derült az I-es típusú diabétesz működésének genetikai titkáraAz éhínség idején született felnőtteknél nagyobb a diabétesz kockázata
Azoknál a kínai középkorú felnőtteknél, akik az 1950-es és 60-as években születtek, amikor az országban a legnagyobb volt az éhínség, nagyobb a kockázata a rendellenesen magas vércukorszintnek, mint azoknál, akik pár évvel korábban vagy később jöttek a világra - állapította meg egy amerikai tanulmány.
Az éhínség idején született felnőtteknél nagyobb a diabétesz kockázataA grépfrút segíthet a cukorbetegeknek
Egy friss tanulmány szerint a grépfrút fogyasztása segíthet a cukorbetegeknek. A gyümölcsben lévő antioxidáns ugyanazokkal az előnyökkel jár, mint két különböző gyógyszer.
A grépfrút segíthet a cukorbetegeknek
E-mail szolgáltatásE-mail csomagok E-mail boxonként 100 MB tárhely E-mail csomag megnevezése Havi díj (netto) Féléves díjfizetés esetén (netto) ... Ára: 1000 Ft
|
Mit tehet a vállalkozó, ha eltűnt a számlatömbje? |
Érdekes és meghökkentő Youtube tények |
|
Kérdező: aranyvirag7 Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére . A Válasz: Itt olvasható |
vertikális marketingrendszer |

